Διδακτορικές σπουδές
Διδακτορικές σπουδές
Το Τμήμα αναγνωρίζει τη σημασία της ερευνητικής δραστηριότητας σε διδακτορικό και μεταδιδακτορικό επίπεδο για την παραγωγή νέας γνώσης, ικανής να επιφέρει σημαντικές αλλαγές στην επιστήμη και την κοινωνία. Από το 2018 με την ίδρυση του Πανεπιστημίου, όλα τα μέλη του Τμήματος ενεργούν για την προσέλκυση ικανών υποψηφίων διδακτόρων και μεταδιδακτόρων που θα αποτελέσουν την επόμενη γενιά ερευνητών και ακαδημαϊκών δασκάλων στο ευρύτερο πλαίσιο των γνωστικών αντικειμένων που το Τμήμα θεραπεύει.
Το Πρόγραμμα Διδακτορικών Σπουδών (ΠΔΣ) οδηγεί στην απόκτηση Διδακτορικού Διπλώματος (ΔΔ), το οποίο πιστοποιεί τη διεξαγωγή, συγγραφή και παρουσίαση αυτοδύναμης πρωτότυπης επιστημονικής έρευνας και αντικατοπτρίζει την ουσιαστική συνεισφορά του/της κατόχου του στην εξέλιξη της γνώσης και της επιστήμης.
Ο σκοπός των Διδακτορικών Σπουδών εκπληρώνεται με την εκπόνηση πρωτότυπης Διδακτορικής Διατριβής σύμφωνα με τα διεθνή ακαδημαϊκά πρότυπα υπό την επίβλεψη Τριμελούς Συμβουλευτικής Επιτροπής (άρθρο 38 του ν. 4485/2017).
Δικαίωμα υποβολής αίτησης για εκπόνηση Διδακτορικής Διατριβής έχει ο κάτοχος Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΔΜΣ) ΑΕΙ της ημεδαπής, ή ισοτίμου της αλλοδαπής (αναγνωρισμένο από το ΔΟΑΤΑΠ). Μη κάτοχος ΔΜΣ μπορεί να γίνει δεκτός ως υποψήφιος διδάκτορας (ΥΔ) εφόσον ικανοποιεί τις προϋποθέσεις και τα κριτήρια της επόμενης παραγράφου του παρόντος άρθρου. Η Συνέλευση μπορεί να αποφασίσει την υποχρέωση του ΥΔ να παρακολουθήσει μαθήματα του Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών (ΠΠΣ) ή Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) του Τμήματος ή άλλου Τμήματος του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής τα οποία θα οριστούν κατόπιν εισήγησης του Επιβλέποντος.
Μη κάτοχος ΔΜΣ μπορεί μετά από αιτιολογημένη απόφαση της Συνέλευσης, να γίνει δεκτός ως ΥΔ εφόσον πληροί τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
Οι αιτήσεις των υποψηφίων υποβάλλονται στη Γραμματεία του Τμήματος οποτεδήποτε κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους. Δείτε τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την υποβολή αίτησης.
Σε εφαρμογή των διατάξεων του Ν.4485/2017 σχετικά με την εκπόνηση διδακτορικών, στον παρακάτω πίνακα εμφανίζονται οι υποψήφιοι διδάκτορες:
Ονοματεπώνυμο | Τίτλος Διατριβής | Επιβλέπων | Αριθμός Απόφασης Συνέλευσης |
Ιωάννης Δρίβας | Web Analytics for Libraries, Archives and Museums. A Data-Driven Strategic Information Systems Planning Approach. [ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ] | Γεώργιος Γιαννακόπουλος, Καθηγητής |
24/28.11.2018 Ημερ. Υποστήριξης: 19/12/2022 |
Νικόλαος Καρεκλάς | Προηγμένες μέθοδοι & τεχνολογίες διαχείρισης ενεργών αρχείων | Γεώργιος Γιαννακόπουλος, Καθηγητής | 17/17.7.2019 |
Μαρίνα Μαγκουρίλου | Αξιολόγηση, βελτιστοποίηση και μεγιστοποίηση της χρήσης της πληροφορίας στην αποτελεσματική λήψη αποφάσεων των οργανισμών πληροφόρησης | Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση, Καθηγήτρια | 27/12.12.2019 |
Διονύσης Κόκκινος | Στρατηγικός σχεδιασμός για τον περιορισμό της λογοκλοπής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση | Αλέξανδρος Κουλούρης, Αναπληρωτής Καθηγητής | 1/9.1.2020 |
Φωτεινή Ευθυμίου | Μέσα και Πληροφοριακή Παιδεία: Μοντελοποίηση, υλοποίηση και αξιολόγηση προγραμμάτων ολιστικής προσέγγισης | Δημήτριος Κουής, Επίκουρος Καθηγητής | 1/9.1.2020 |
Κωνσταντίνα Χριστοπούλου | Επέκταση και βελτιστοποίηση των μηχανισμών αξιολόγησης της ακαδημαϊκής και ερευνητικής δραστηριότητας στο πλαίσιο της Ανοικτής Επιστήμης (Open Science) | Δημήτριος Κουής, Επίκουρος Καθηγητής | 20/16.10.2020 |
Νικολέτα Σωτηράκη | Τα αρχειακά κατάλοιπα των Joseph Keck, Μιχαήλ Σήφα και η συνεισφορά τους στην ιστορία της Καλαμάτας: αρχειακή οργάνωση, ανάδειξη του πολιτιστικού αποθέματος και προβολή με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων | Αγγελική Αντωνίου, Επίκουρη Καθηγήτρια | 21/25.10.2020 |
Αικατερίνη Μαλέα | Διερεύνηση των επιδράσεων του περιβάλλοντος μουσείων και βιβλιοθηκών σε έργα από περγαμηνή | Σπύρος Ζερβός, Καθηγητής | 25/18.12.2020 |
Γεωργία Κατσίρα | Πληροφοριακή παιδεία και διαπολιτισμική εκπαίδευση | Αλέξανδρος Κουλούρης, Αναπληρωτής Καθηγητής | 3/23.2.2021 |
Οι λειτουργίες των μουσειακών βιβλιοθηκών στο ενιαίο περιβάλλον διαχείρισης της πληροφορίας
|
Κωνσταντίνος Κυπριανός, Επίκουρος Καθηγητής | 36005/23.04.2021 | |
Ελισάβετ Χανταβαρίδου |
Τα tweets των ηγετών της Ευρωπαϊκής Ένωσης
|
Σαράντος Καπιδάκης, Καθηγητής | 26/22.12.2021 |
Ευσταθία Πολίτη |
Αριστοτέλης Βαλαωρίτης (1824-1879): εργογραφική και βιβλιογραφική καταγραφή, σημασιολογική αποτύπωση και συγκρότηση ψηφιακής συλλογής
|
Κωνσταντίνος Κυπριανός Επίκουρος Καθηγητής | 23/26.11.2021 |
Νικόλαος Καπέλλας | Διευρεύνηση Μοτίβων Συσχετίσεων και Ομοιότητας σε Ελληνικά Διαδικτυακά Μέσα Ενημέρωσης | Σαράντος Καπιδάκης Καθηγητής | 23/26.11.2021 |
Φανή Γιαννακοπούλου | Αξιοποιώντας τη Δύναμη των Κειμένων. Η Βιβλιοθεραπεία και ρόλος της Βιβλιοθήκης και του Βιβλιοθηκονόμου | Αγγελική Αντωνίου, Επίκουρη Καθηγήτρια | 1/19.01.2022 |
Χαρίλαος Κατσιγιάννης-Ιππίκογλου | Η χρήση επαυξημένης τεκμηρίωσης ως εργαλείο βελτιστοποίησης πολιτιστικών εμπειριών σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους. | Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση, Καθηγήτρια | 8/11.04.2022 |
Μάριος Ζέρβας | Διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν τη διάχυση των ερευνητικών αποτελεσμάτων και την εξέλιξη της Ανοιχτής πρόσβασης | Σαράντος Καπιδάκης Καθηγητής | 5/06.03.2023 |
Γιώργος Κουμαρίδης | Καπνοβιομηχανία Αδελφών Χατζηγεωργίου: από την ταξινόμηση και περιγραφή του αρχείου στην ιστορία της επιχείρησης | Γιάννης Στογιαννίδης, Επίκουρος Καθηγητής | 6/21.3.2023 |
Στυλιανή Βαζαίου | Διερεύνηση ενός νέου ορισμού της βιβλιοθήκης στο νέο πλαίσιο της ψηφιακής επιτάχυνσης στη μετά covid εποχή: επαναπροσδιορίζοντας τις βιβλιοθήκες. | Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση, Καθηγήτρια | 14/21.6.23 |
Βενετία Γιαννακούλη | Ενίσχυση της ψηφιακής διακυβέρνησης: Ο ρόλος των επιστημόνων πληροφόρησης στον ψηφιακό μετασχηματισμό του ελληνικού δημόσιου τομέα. | Ευτυχία Βραϊμάκη, Επίκουρη Καθηγήτρια | 11/19-04-2024 |