15 Σεπ Έναρξη Ηλεκτρονικής Εγγραφής Πρωτοετών Φοιτητών 2025-2026
Ηλεκτρονική εγγραφή – ταυτοπροσωπία πρωτοετών φοιτητών
στο Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Αγαπητές νεοεισαχθείσες φοιτήτριες και αγαπητοί νεοεισαχθέντες φοιτητές,
Σας ενημερώνουμε ότι κατά το χρονικό διάστημα από Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2025 έως και την Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2025 θα πραγματοποιείται η διαδικασία της ταυτοπροσωπίας ηλεκτρονικά στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Η ολοκλήρωση της εγγραφής θα πρέπει να πραγματοποιηθεί με έναν από τους δυο παρακάτω τρόπους:
Α) Υποβολή των παρακάτω δικαιολογητικών μέσω της πλατφόρμας preregister.uniwa.gr σε pdf αρχεία (από 15/09/2025 έως 28/09/2025) με τους κωδικούς που λαμβάνετε μέσω SMS (βάσει των στοιχείων επικοινωνίας που δηλώθηκαν στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Υπουργείου).
- Εκτυπωμένη αίτηση εγγραφής από την ηλεκτρονική εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
- Φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου.
- Μία (1) πρόσφατη φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας.
- Πιστοποιητικό γέννησης (μόνον για άρρενες για την έκδοση πιστοποιητικού στρατολογικής χρήσης).
- Έντυπο ΑΜΚΑ φοιτητή (μπορεί να αναζητηθεί στην διεύθυνση: https://www.amka.gr/AMKAGR/)
Οι επιτυχόντες της ειδικής κατηγορίας των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις, επιπλέον των παραπάνω δικαιολογητικών, θα πρέπει να υποβάλουν:
- Ευκρινές φωτοαντίγραφο του Τίτλου απόλυσης: απολυτηρίου ή πτυχίου ή αποδεικτικού του σχολείου από το οποίο αποφοίτησε.
- Ευκρινές φωτοαντίγραφο του Πιστοποιητικού διαπίστωσης της πάθησης που έχει εκδοθεί είτε α) από αρμόδια επταμελή Επιτροπή του νοσοκομείου, όπως αυτές συστήνονται κάθε χρόνο, με υπουργική απόφαση, σύμφωνα με την αρ. Φ.151/17897/Β6/2014 (ΦΕΚ 358 Β΄) κοινή υπουργική απόφαση, είτε β) από την Επιτροπή εξέτασης ενστάσεων υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε ποσοστό 5%, η οποία συγκροτείται με κοινή υπουργική απόφαση, κατόπιν εισήγησης του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ) του Υπουργείου Υγείας.
ή
Β) Αποστολή των παραπάνω δικαιολογητικών με ΣΥΣΤΗΜΕΝΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ στη Γραμματεία του Τμήματος Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης, Πανεπιστημιούπολη Άλσους Αιγάλεω, Αγ. Σπυρίδωνος 12243, Αιγάλεω. Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης στην υπηρεσία ταχυδρομείου (ΕΛΤΑ/εταιρεία courier) είναι η Δευτέρα 29η ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2025.
- Για τους φοιτητές οι οποίοι δεν κατάφεραν εμπρόθεσμα να γραφτούν ηλεκτρονικά στην εφαρμογή του Υπουργείου, για σπουδαίο λόγο (π.χ. μη κατοχή Α.Μ.Κ.Α. ή αριθμού κινητού τηλεφώνου, ανωτέρα βία, σοβαρή ασθένεια, στράτευση ή απουσία στο εξωτερικό, θεομηνία ή άλλο σπουδαίο λόγο εξαιτίας του οποίου δεν κατέστη δυνατή η εμπρόθεσμη ηλεκτρονική εγγραφή), ισχύει επίσης η παραπάνω προθεσμία ηλεκτρονικής υποβολής στη Γραμματεία του Τμήματος (μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στην ηλεκτρονική διεύθυνση alis@uniwa.gr) των ίδιων προαναφερθέντων δικαιολογητικών με τις εξής διαφορές:
- αντί της εκτυπωμένης αίτησης εγγραφής από την ηλεκτρονική εφαρμογή του ΥΠΑΙΘΑ, την οποία δεν κατέχουν, θα πρέπει να υποβάλλουν Αίτηση πρώτης εγγραφής στο Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβιλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης στην οποία θα αναφέρεται ο λόγος μη πραγματοποίησης έγκαιρης εγγραφής στο ΥΠΑΙΘΑ, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα και η οποία θα συνοδεύεται από τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τον ανωτέρω λόγο.
- θα πρέπει να συνυποβάλλουν Υπεύθυνη Δήλωση, η οποία εκδίδεται μέσω του ιστότοπου www.gov.gr ή φέρει φυσική υπογραφή με βεβαίωση του γνησίου αυτής, στην οποία θα δηλώνει ότι όλα τα στοιχεία και τυχόν δικαιολογητικά που υποβάλλει, είναι ακριβή και αληθή